Subcategorii

  • Consultanta in afaceri

    Primul pas catre inceperea oricarei afaceri de succes este infiintarea societatii comerciale. Pentru aceasta veti fi nevoiti sa indepliniti o serie de formalitati necesare stabilirii aspectelor legale ale firmei.


    Expertii nostrii va vor oferi consultanta de specialitate pe tot parcursul procesului de inregistrare a societatii. In randurile ce urmeaza va prezentam principalele etape in care beneficiind de consultanta din parte expertilor firmei noastre veti reusi sa desavarsiti primului pas catre obtinerea succesului afacerii dumneavoastra:

    ·     Consultanta pentru alegerea sediului firmei
    ·     Consultanta pentru alegerea denumirii firmei
    ·     Consultanta pentru intocmirea actului constitutiv al societatii commercial
    ·     Consultanta in vederea depunerii capitalului social al firmei, taxe judiciare
    ·     Consultanta pentru realizarea formalitatilor aferente infiintarii si inregistrarii firmei la Registrul Comertului
    ·     Consulta privind inregistrarea fiscala a noii societati
    ·     Consultanta privind obtinerea avizelor si autorizatiei de functionare

    Vom fi alaturi de voi si dupa infintarea societatii pentru a va sprijinii in oferirea de consultant privind:

    ·     schimbarea denumirii;
    ·     cesiune de parti sociale (intrarea sau iesirea unui asociat sau actionar din firma);
    ·     numirea sau revocarea unui administrator in cadrul unei firme;
    ·     majorare de capital social in numerar sau natura;
    ·     reduceri de capital social;
    ·   obtinerea autorizatiilor de functionare prin Registrul Comertului (Protectia Muncii,  Mediu, Sanitar si Sanitar Veterinar) pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate;
    ·     schimbari de sediu social;
    ·     infiintare sau inchidere de puncte de lucru, incluzand obtinerea avizelor sau autorizatiilor necesare functionarii;
    ·     recodificari ale obiectului de activitate conform noului Cod CAEN;
    ·     declarari ale obiectului de activitate principal;
    ·     declarari sau extinderi ale obiectului de activitate secundar;
    ·     suspendarea activitatii unei firme pe o perioada de maxim 3 ani din Registrul Comertului;
    ·     indreptari de erori materiale;
    ·     schimbarea formei juridice a unei societati;
    ·     obtinerea de certificate constatatoare;
    ·     dizolvari, lichidari, radieri;
    ·   redactarea de acte constitutive, acte aditionale, hotarari AGA, contracte de cesiune, contracte de comodat, precum si orice alte documente privind modificarea actelor constitutive ale unei societati comerciale.

     

     

     

  • Contabilitate

     

     

     

    Contabilitate

    Clientii Consult DHR se bucura de servicii profesionale la nivel inalt, indeplinite de catre personalul nostru calificat si cu experienta in domeniu, fiecare client beneficiind de o abordare flexibilă pentru respectarea cerintelor acestora. Consult DHR isi ofera serviciile tuturor tipurilor de entitati, de la start-up-uri de investitii la organizatii multi-nationale cu multiple entitati.

    Folosim o abordare pro-activa ce implica revizuiri, nu doar procesarea informatiilor ce ne sunt furnizate. Aceasta abordare este vitala intr-un mediu fiscal si legislativ ce evolueaza constant.


    Consult DHR furnizeaza un serviciu riguros şi atent pentru asigurarea conformitatii cu reglementarile contabile legislative si legislatia fiscala, a caror principala caracteristica consta in termenele-limita stricte privind impozitele, depunerea rapoartelor si efectuarea platilor.
    Consult DHR ofera  o gama larga de servicii de contabilitate, adaptate fiecarei organizatii:

    • Mentinerea evidentelor contabile in conformitate cu prevederile legislative aplicabile privind taxele si tinerea contabilitatii
    • Intocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale lunare si trimestriale.
    • Intocmirea, certificarea si depunerea bilantului contabil;
    • Comunicarea cu administratia financiara si asistenta la controalele fiscale.
    • Raportare statistica.
    • Raportare la banca centrala.
    • Suport pentru evaluari, opinii, consultanta referitoare la problemele de natura  a contabilitatii;

     

     

     

     

  • State de salarii si resurse umane

    STATE DE SALARII SI RESURSE UMANE

    SERVICII STATE DE PLATA

    Consult DHR ofera servicii comprehensive de salarizare. Toate datele si informatiile sunt tratate si procesate in stricta confidentialitate, in conformitate cu legea privind protecția datelor cu caracter personal.
    Serviciile noastre includ:
    •    Inregistrarea companiei si angajatilor la serviciile de asigurari sociale. Procesarea datelor pentru salarizare
    •    Pregatirea instructiunilor de plata pentru salariile nete, contributiile sociale si impozitele datorate.
    •    Distribuirea fondurilor la cerere
    •    Pregatirea si inregistrarea declaratiilor fiscale pentru angajati si companie
    •    Pregatirea rapoartelor pentru a fi folosite de catre Contabilitate si Managemen

    RESURSE UMANE


    Codul Muncii impune cerinte si responsabilitati specifice angajatorilor. Serviciile de Resurse Umane oferite de Consult DHR asigura respectarea acestor cerinte.
    Serviciile noastre includ:
     
    •    Gestionarea dosarelor si a documentelor de personal.
    •    Emiterea adeverintelor de salariat.
    •    Pregatirea rapoartelor statistice pentru autoritatile statului.
    •    Reprezentarea companiei in fata autoritatilor de control si furnizarea de asistenta pentru audit si inspectii.


Contabilitate SRL

Societatile cu raspundere limitata (SRL) au obligatia sa conduca contabilitatea i

Read more...

Expertiza contabila

Activitatea de expertiza contabila presupune in general o activitate de cercetare

Read more...

Contabilitate PFA/ II/IF

Persoanele fizice autorizate, inteprinderile individuale si inteprinderile familial pot opta

Read more...